på Onsdag bär det av ♥

Då bär det äntligen av till My! (som för tillfället är sjuk :c ), hoppas du blir frisk My, krya på dig! ♥
Skulle bara berätta att jag har håla just nu, för vår lärare var tydligen sjuk, och jag tror inte vi skulle ha någon vikarie.. Anyway, så läste jag något sjukt när jag loggade in på min bdb. En massa kritik i en kommentar! För det mesta så skrattade jag, ja, ni förstår nog varför om ni läser det själv. Jag tänker inte lägga ut det på bloggen (jo, kanske senare, bara för att visa er hur omogen man kan vara), men det skulle inte vara snällt. Dessutom så pallar jag inte lägga min tid på sånt, när jag kan hålla på med det jag älskar istället. Personen skrev anonymt, men jag har en aning om vem det kan vara. Eftersom personen antagligen läst min blogg förut (h*n skrev vissa saker som bara står här), så kan du ju berätta vem du är när du läst detta, så kan vi prata om det här, om du vågar? Behöver ju inte vara anonym och klaga, du vågar ju inte stå för dina åsikter.

Jaja, det står på min bilddagbok; clownskill
och på min facebook; josefin borgman.
Jag la ut det där bara för att.. jag kände för det. Eftersom personen inte skulle kolla min bdb längre, så kunde jag lika gärna visa alla det, för att bara ge ett exempel på skit som jag inte tar åt mig, kritik som inte gör ont. (just det, kritik från anonyma..)

Kommer inte blogga mer denna veckan, för jag kommer nog bara hem hos pappa och hämtar min tågbiljett i morgon, inget mer. Ha en bra vecka! ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback