Söndag

Hejsan!
Idag är det söndag, det har nog ingen missat, va? Jag vaknade vid nio, för att min syrras mobil ringde på alarm, och det vägrade att sluta. Så höll det på till ungefär vid tio tiden. Men jag somnade om. Sen väckte pappa mig klockan tolv. Då gick jag upp och åt frukost med resten av familjen, förutom lillasystern och jessica. Jessica jobbar och min lillasyster är på någon fotbollsmatch som hennes kompisar spelar i.

Jag ska snart sätta mig och läsa geografi, kemi och Twilight. Jag har ungefär en månad på mig att läsa ut Twilight, och jag är ungefär i mitten, så det blir att läsa varje dag nu. Sen har jag kemi prov, och kanske fysik prov, jag vet inte. Jag har ett geografi prov jag måste klara också. Jag måste vara duktig nu i skolan den sista tiden, så jag kan höja mina betyg. Jag tror jag fortfarande har VG i musik och bild. Hoppas jag. Annars blir jag besviken om jag inte har vg i musik. Bara jag blir godkänd!

Ha det bra! (Tänkte ha en photoshoot senare idag, men jag vet inte, beror på om jag orkar sminka mig)♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback