The winner is Germany!

Woho, Tyskland vann! Grattis till er!
Igår lovade jag er min åsikt om bidraget. Här kommer den!  

Jag tycker låten är väldigt bra! På the sneack peeks på semifinalerna har jag tyckt om det lilla jag hört. Då förstår ni nog att hela låten var mycket mycket bra? Älskar hennes röst! (diskuterade lite med folk på emocore igår, de sa att hon fejkade sin röst och sånt. Ofta hon skulle fejka sin röst på ett helt album? Tror inte det..) Iallafall så tycke jag om henne. Hennes låt sätter sig snabbt på huvudet! Men, hon verkade vara lite konstig.. Eller, nä, inte konstig. Hon reagerade konstigt. Fast, jag förstår det. Att vara känd i Tyskland i fyra månader, och sen över hela Europa på en natt är lite ovanligt. Hon var nog för glad, för chockad och så vidare för att säga något. Men det märkte ni nog. Hon, Belgien och Danmark var mina favoriter, och ville att någon av dom skulle vinna, och nu gjorde tyskland det! Det är nog första gången någon jag tycker om vinner. Och det är bra! Plus att Eurovision Song Contest 2011 hålls i mitt favorit land i hela Europa! (Förutom sverige och england då, hehe..)

Här kommer låten!

Lena-Satellite.
Är det bara jag som tycker att hon liknar Caroline Of Uglas ibland? Inget negativt menat! By the way, så tycker jag att hon skulle haft röda eller gula lampor istället för blåa. (ja, inom musik är jag perfektionist.)

Senare idag ska jag till mamma, planerar nog lite inför veckan då. Vårt internet funkar inte, så ni får inte höra något av mig på en vecka. Ha en bra vecka! Jag skriver nog inga fler inlägg idag, så ni får ha det bäst! Det ska iallafall jag ha! Kommer bilder och allt möjligt från konserten på söndag, eventuellt måndag. Hejdå ♥

Comments
Felicia

Hon var min favorit! Eller iaf, bland dom jag har hört.

Jag gillar verkligen hennes röst. Hon låter typ som.. Miss Li, tror jag.

Men ja, det var rätt låt som vann iaf! c:

2010-05-30 @ 19:42:17
URL: http://faliciabanan.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Jo men erkänn! Jag älskade det här bidraget! Hennes röst är AMAZING! Jag fattar inte varför så många säger att hon/den inte är bra. Då hade de ju kunnat rösta liksom :c Ukraina, Belgien och Tyskland var mina absoluta favoriter 8D Synd att hon från Ukraina hade så sämst uttal bara >< Tyskland är världens bästa land, därifrån kommer världens bästa killar ju! :'D <3

2010-05-31 @ 08:39:01
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
jasmina

Hej allt bra med dig idag? =)

2010-05-31 @ 09:05:08
URL: http://jasminab.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback