Torsdag : Plugga

Som många andra gånger; rubriken säger allt.
Dagen ska gå åt att plugga, och jag tror jag kommer få hyffsat mycket gjort. Jag kommer nog bli helt klar med mitt (förövrigt sista!) no arbete. Jag ska skriva om telefonen, vem som uppfann den och varför h*n gjorde det. Och så lite annan fakta om den. Sen ska jag också fixa mycket med i morgon, för Jonte och jag ska till center syd, men vi har aldrig träffats förr, så antingen ska han ta tåget till landskrona, och så ska vi åka buss tillsammans till center syd, eller så åker han tåg till malmö och tar bussen själv därifrån. Jag måste också kolla upp om bussen hämtar upp folk vid tågstationen, vilket den borde göra, tycker jag.

Jaja, nu ska jag kolla lite bloggar, facebook, bilddagboken och ec innan jag börjar plugga. Ska sätta på musik då, så jag blir mer koncentrerad, och vill ha allt på internet som ska kollas kollat innan jag börjar plugga, så det inte stör mig mitt i mitt arete. Vilket har hänt flera gånger..

Ha en bra Kristihimmelsfärdsdag!

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: hehehehehe... 8D TH-blogg (y) tror TH-nytt har dem med :P <3

2010-05-13 @ 12:46:33
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: jo, men du måste ändå förstå att jag inte känner något bloggsug, eller hur? det börjar bli ganska trist..

HAHAHAH JAG HAR EN CHIHUAHUA SOM VÄNTAR PÅ MIG! Så Kissie kan jag nog klä ut mig till allt ;) har ju blond hårförlängning, klackskor, horiga kläder.. Kan ju funka ;D hahahahaa

2010-05-14 @ 20:28:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback