Alla har något bra.

Tjenixen!
Jag har inte hunnit blogga tidigare, därför att jag fick stanna kvar lite länge i skolan då vi förberedde för Luciatåget och Julshowen.. Är inte helt klart dock. Sedan stack jag till tandläkaren i Helsingborg direkt, för jag skulle få ny tandställning idag. Så, nu har jag väääldigt ont i mina tänder. Hela munnen, faktistl. Sedan har jag ätit och sådant.

Kollade annars precis upp vilka låtar som idolerna kommer köra på Idol på fredag, och jag lovar att jag kommer vara väääldigt lycklig, då jag älskar nästan alla låtarna de ska köra (förutom de jag inte hört, hehe..) och jag tror det kommer bli jättebra! Linnea kör lite Beyonce (Linnea är inte en favorit, men Beyonce är.), Jay kör Lady Gaga (AWESOMENESS) , Minnah kör lite Bruno Mars och Olle kör Coldplay och U2. Här kommer listan på vilka låtar;

Jay Smith
Låtval 1: Bad romance (Lady Gaga)
Låtval 2: Against all odds (Phil Collins)
Linnea Henriksson
Låtval 1: Don't you forget about me (Simple Minds)
Låtval 2: Crazy in love (Beyoncé)
Olle Hedberg
Låtval 1: Fix you (Coldplay)
Låtval 2: Beautiful day (U2)
4. Minnah Karlsson
Låtval 1: Just the way you are (Bruno Mars)
Låtval 2: Alone (Heart)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ni kan ju få en bild på skylten jag ska ha med mig ;)


Comments
N

Hej, hur mår du, och vad gör du ? :)

Har du msn ? :)

adda min!

2010-11-25 @ 08:25:03
URL: http://nattayouknow.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback