Bloggar bloggar bloggar..

Ja, bloggar är nog det ända som blir fler och fler..

Haha, nej skämtosido! Jag slutade skolan kvart i tre för att berätta lite snabbt om dagen, och fram tills nu har jag hjälpt Evlina med hennes blogg! Hon ville så gärna ha en blogg hon också efter att ha läst andras ett tag, så jag hjälpte henne lite med designen. Vi lånade en gratis design, men vi gjorde om den till något personligt! Ändrade headern lite, allt andra var som vanligt ändå..

[Klicka på bilden för att komma till bloggen!]

Annars ska jag inte göra så mycket.. ska senare ikväll bara kolla upp lite accord till några Michael Jackson låtar!
Bjuder på en gammal goding sålänge!

OneRepublic-Stop And Stare.

Comments
N

sv: TAACK ;D

2010-11-11 @ 17:33:55
URL: http://emdmylove.blogg.se/
Evlina

sv: tack du är också det gmn :DD ! men jag tyckte att jag skulle ändå skriva ett tack från mig till dig :D

2010-11-12 @ 12:29:47
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback