Det blev en härlig dag till slut!

Åkte ju som sagt inte och såg saw 3D på bion idag.. Men det gör inget, hade det mysigt ändå! Bestämde t.ex med Evlina att vi ska träffas på torsdag, jag bakade kladdkaka (som inte blev så god, hade för mycket mjöl för jag hade för mycket smör som inte ville blanda sig, haha..) och var hemma hos Moa ett tag. Vi gick till affären och handlade godis. Jag handalde nya numret av någon skvallertidning bara för att Andreas Carlsson var med i den, hehe.. Han berättade om sitt singelliv. Sedan var vi hemma hos Moa igen och kollade på simpsons, sedan gick vi till mig och åt kladdkakan.. för ett tag sedan gick hon hem och nu sitter jag här. Försöker klura ut vilka låtar jag faktiskt ska köra på den välgörenhetskonserten i början av nästa år.. Har nog bestämt en låt, men är inte säker. Får köra tre låtar, några förslag? Uppskattas väldigt mycket!

Förresten, jag drömde om Andreas Carlsson inatt! Det var såhär att jag och mamma var ute i skogen och hittade Andreas hus. Men det bestod bara av ett golv, som var gjort av tandpetare eller tändstickor. Hehe, och sedan låg vi tre på en sten (?) och snackade och kollade upp i himlen. Och Andreas gillade att pussa mig på kinden, så han gjorde det nästan hela tiden
.

Knasiga drömmar jag kan ha.. Men men, nu ska jag släcka ner för att en stund se på tv, vi höres i morgon!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback