Fått några alternativ nu!

Har fått väldigt många alternativ på låtar jag kan köra! Har lyssnat igenom en del, och där är några jag gillar faktiskt. Ska fråga min sångpedagog ikväll om hon har några förslag också. Sedan ska jag försöka sjunga igenom de låtarna jag ska välja mellan. Skadar dock inte om ni ger fler tips, hihi! Men jag vill tacka som har kommit med förslag, det har verkligen hjälpt mig!

Jag är förresten ledsen att det inte blir något ordentligt bloggande idag. Jag.. har som sagt haft lite att göra, så jag har varit lite upptagen. Och ändå har jag inte gjort so uppgifterna. De är dock inga läxor som ska vara klara nu direkt efter lovet, men jag måste komma igång med det, för jag har mycket kvar att göra. Så det får jag fixa med nu.

Ha en bra dag, jag hör av mig ikväll, eller i morgon!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback