Första dagen av Höstlovet!

Woho, första dagen på höstelovet idag! Riktigt skönt känns det, ska bara vara hemma och göra ingenting idag. Det behövs. Men jag har ju redan bestämt in en sak på höstlovet! Det är på onsdag, jag sa till sångcoachen igen. Denna gången ska vi sjunga! (Glömde inte berätta hur det gick förra gången, tyckte bara att det inte skulle vara så intressant att nämna eftersom vi mest snackade.)

Men en sak jag vill göra i veckan är att se Saw 7 på bio! Ska snacka med Evlina, vi två skulle se den, hihi.. Jag kommer nog skita på mig. Haha, nej men en sak är säker och det är att jag inte ska äta popcorn då! Är det någon som sett den, förresten?

Nu ska jag duscha, och sedan ska jag bädda. Senare idag får ni ''Top 5 Popsångare''! Jag har ju lovat, och ni får gärna komma med andra förslag, jag tycker det är jätteroligt att få in förslag! Men anledningen till att jag tar det efter duschen är att jag måste komma på den sista också, hehe..

Vi ses! Ni kan få kika på en rolig bild från i Lördags! (Inget illa menat till Kissie, det var inte ens meningen att jag skulle föreställa henne.. Så jag bara piffade upp bilden lite till.)


Comments
evlina !!!

HAHAHAHAHAHHAHAAH!!!! VAFAN JAG SER JU HELT DROGAD UT PÅ BILDEN !!!! hahahah fyfan

2010-11-01 @ 14:25:10
evlina

lägg upp fler bilder om du vill :DDD

2010-11-01 @ 14:26:01
myyyyyyyzan <:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WTF? KISSIE? AHAHAHAHAHHA DU ÄR FÖR FIN FÖR DET, KVINNA!



sv: danke schön ^^ <3

2010-11-02 @ 09:31:46
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback