FRÅGOR TILL ER!!!

Hejsan!
Dagen har varit bra-fram till hemkunskapen. Den var nästan en katastrof för mig. Det kändes som Hell's Kitchen, för vi hann inte båda våra festmål tid's rätter! Haha, men köttfärspajen blev faktiskt lyckad (:

Iallafall, igår sa jag att jag skulle göra något till er, och här kommer det! Jag tänkte ställa några frågor, som jag vill att ni svarar på! Det spelar ingen roll hur länge ni läst min blogg, eller om ni har kommenterat förut. Bara svara på frågorna så blir jag glad! 

1. Vad tycker ni om min blogg?
2. Vart hittade du min blogg?
3. Varför läser ni min blogg och vad tror ni lockar er att fortsätta läsa den?
4. Vilka är dina favorit band/artister?
5. Håller du själv på med musik?
6. Sist men inte minst, vad tycker DU jag kan göra för att förbättra min blogg?


Comments
JOHAN

sv: hih ja , det får jag göra :)

jag har en liten annan fråga, det blonda i ditt hår, är det ditt äkta hår eller löshår :)? sjukt fint

2010-11-30 @ 19:17:10
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Bettina

1. intressant osv!

2. Hm.. ehm.. bdb tror jag!

3. för att det handlar om dig? :D

4. Finns väldigt många. men om jag ska välja.. Marilyn Manson.

5. Lyssnar på musik hela tiden. Annars ne.

6. COVERS!<3

2010-11-30 @ 19:24:37
URL: http://icecreameater.tumblr.com
vanessa

Du borde göra dagens outfit! :D

jag hittade dej på bdb.. alltså din blogg (:

2010-11-30 @ 19:30:25
URL: http://vanessatonyahanells.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

1. Den är nästan hundra procent musik, och det uppskattas otroligt mycket. För min del sticker den ut från de andra bloggar jag läser(mest foto- och humorbloggar), I like it!

2. Via dig, resten you know!

3. Se svar ett ^^

4. Tokio Hotel. HEHEHE. Så vi träffades ;)

5. Håller på och håller på. Spelar lite piano då och då, sjunger hela tiden. Räknas det? HAHA.

6. Kanske.. Lite mer personlighet. Inte så mycket "vad tycker läsarna om det här?" utan mer DU. Känner du för att skriva om morgondagen, gör det! Känner du att du vill berätta om en låt/göra ett inlägg om det, gör det! Fråga inte så mycket ^^



Vet inte varför jag svarade på en del av frågorna(du förstår nog vilka, haha). Svaren kan du ju redan xD



Sv: DANKE SCHHHÖÖÖÖN!

2010-11-30 @ 22:22:15
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Ossian

Okej då :)

1. Trevlig och rolig att läsa.

2. Din msn tror jag.

3. Den är intressant, jag gillar musik och allt som handlar om musik.

4. Många! Men om jag måste välja så Rush, KISS eller Iron Maiden.

5. Jadå.

6. Fler topplistor, eller vad man nu ska kalla dem, på rockartister! Roligt att läsa (:

2010-12-02 @ 17:13:52
Amanda

mke fin blogg, du skriver bra. men kanske lite mer åsikter? ja ha läst din blogg i 2 månader nu, bli ba btr och btr. lite mer lookbooks...

2010-12-05 @ 12:12:41
URL: http://amandarosen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback