FRIDAY, I'M IN LOVE!

Haha, nej, jag är dock inte kär! Eller? Jo, det är jag.. Nej.

Fråga inte vad det var! Jag är så pigg och glad idag, även om jag sitter i mysdräkt! Det kan ju vara för att det är Idol ikväll. Det känns som om det var två veckor sen sist..
Just det, jag läste på min låtsasmammas systers facebook att hon ska se Robbie Williams i sommar. Usch, jag blir ju inte lite avundsjuk? Måste kolla upp vart han ska spela, bara för det, hehe.. Men jag måste prata med mamma om Iron Maiden konserten också..

Annars har jag väldigt ont i halsen just nu! Brukar ha perioder vissa dagar då jag har ont i halsen.. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Eller så var det bara för att jag nyss åt chips, hehe..

Jadu.. jag har inte så mycket mer att skriva.. jag tittar just nu på gamla säsonger av America's Next Top Model. Borde göra lite so nu..

Vi hörs ikväll!


The Cure-Friday, I'm In Love.

Bjuder en rolig bild på Jaden Smith i Never Say Never videon!

Comments
N

sv: tack, jag fattar knappt själlv ;o har haft 104 unika besökare idag, Och 220 Sidvisningar ;o :D <3

Jag älskar mina läsare så sjukt mycket ;o :D

2010-11-05 @ 19:26:48
URL: http://emdmylove.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: HAHA sötis! <3

2010-11-05 @ 21:27:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback