Hurricanes and suns.

Har så fruktansvärt ont i munnen!
Har varit en snabb dag i skolan idag, gjorde inte så himla mycket (med andra ord..). Träffade Syon med mamma klockan halv två, så jag slapp idrottslektionen idag. Vi snackade i typ tio minuter om ens det, så jag kände att det var onödigt att gå till idrotten och vänta på att få gå hem, så jag gav mig själv ledigt. Mamma och jag stack snabbt och handlade blommor, och sedan kom jag hem. Vilade en stund i soffan då (tro mig, det enda man vill göra när man har ny tandställning är att sova..) och nu har jag nyss kommit hem från Coop. Jag, Mattias, Teddy och pappa handlade massa gott där. Nu ska vi snart äta.

Jag tänkte ta bilder idag. Nya, spännande bilder. Har några sminkningar jag vill testa, jag vill leka med socker och så vidare. Ta snö bilder, tex! Men eftersom jag har så ont, så orkar jag inte. Så, jag har inga bilder eller något att dela med mig av. Men för er som är Tokio Hotel intresserade kan jag lägga ut Tokio Hotel's nya låt som kom för några dagar sedan!

By the way!! Igår var det 19 år sedan Freddie Mercury dog, och idag är det 1 år och 4 månader sen Michael Jackson! Rest in Peace, båda två!


Tokio Hotel-Hurricanes and suns.

Comments
E

Gillar låten skarpt!

2010-11-25 @ 17:39:55
URL: http://elleneliza.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback