I am soooo tierd!

Hejsan hoppsan!
Det var ingen vanlig dag i skolan idag, från 9-11 var jag på Gullstrand och besökte estet programmet. Fick först vara inne i ett musik rum, där alla som besökte estet programmet fick spela/sjunga. Sedan trallade vi vidare till bildsalen, där vi fick måla. Rätt kul faktiskt! Sedan gick vi tillbaka till skolan, och hade svenska/so med Evlina. Efter det var det samligt för alla som skulle vara med på julshowen, och jag och Evlina bestämde att hon och jag ska köra All I Need Is You med Andreas Carlsson!

Nu ska jag snart iväg till min sångcoach, och sedan när jag kommer hem ska jag nog sova, jag är otroligt trött.. Men sålänge bjuder jag på en bild på Andreas! Evlina kladdade lite mer mustasch på honom. ;) Busigt värre!


Comments
N

Hejsan! jag ska byta bloggnamn till

www.nattayouknow.blogg.se

Kan du länka den och följa & kommentera, pusssålänge.. <3

2010-11-18 @ 13:06:49
URL: http://emdmylove.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback