Igår vad jag lycklig.

Hejsan!!

Var ju som sagt på idol igår, jag var riktigt lycklig! Satt inte många rader ifrån de deltagarna som åkt ut och inte långt ifrån juryn heller! Andreas vinkade åt vårt håll några gånger, men är dock osäker på om han såg skylten. Programmet kan nu ju själv avgöra var awesome ;)

Efteråt rusade jag fram emot scenen för att få autografer. Laila hade tre intervjuer mitt framför mig, sedan skrev hon på min Idolbok. Sedan kom även Olle, och mitt i undern intervju skrev han till mig. Sedan när Andreas skulle skriva, så gick jag förbi ut till kanten, så jag fick springa dit. Där var inte så mycket folk runt omkring honom där. Det var mest några små söta ungar, så när de gått fick jag.
Andreas: Vad heter du? *ler*
Jag: Josefin.. *glor*
Andreas: JosefinE?*ler*
Jag: Nej, utan E.. På slutet alltså.. *ler liiite*
Andreas: *Skriver* Här!
Jag: Tack *ler* Kan jag få en kram också *rodnar*?
Andreas: Ja då! *kramar mig*
Jag: *Tappar mina andra böcker* Ojdå! Förlåt.
Andreas: Oj då!*plockar upp dom åt mig* *ler*
Jag: Tack.. *går snabbt iväg*

Känner mig lite pinsam sådär, hmm.. Usch, det var underbart. Jag skakade, jag bara stod och glodde på den vackra människan. Jag måste träffa han igen! Därför har jag bestämt mig att jag ska till Idol i Malmö nästa år också, men då vill jag få bättre platser.. Typ, rad 4 som var bredvid honom, hehe. Men jag vill gärna träffa han innan det..

Att vara där, var så magiskt. Jag kände mig.. hemma. Det kändes bara så j*kla rätt.

Jag tog förresten några bilder också, men dom blev inte så bra.. Men dom får ni vänta med tills i morgon! Ska visa er autograferna också, och det jag köpte där.

Såg ni min skylt i tv? Ha det bra!

Comments
evlina

Haha, awww

JAG SÅG DIN SKYLT flera gånger !!!!

2010-11-28 @ 10:40:53
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Miichie

hej!

Det står nu på bloggen :)

2010-11-28 @ 12:30:37
URL: http://theyouthcharity.blogg.se/
Felicia & Michelle

jovi bjuder in svenska artister men vill inte skriva upp dom ännu för det är inte 100 på att dom kan komma.

Och vadå om någon kommer? det kommer ju vanligt folk från l-a o så.

2010-11-28 @ 18:51:34
URL: http://theyouthcharity.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback