Igår var jag dålig!

Jag har nog aldrig sjungt så dåligt i hela mitt liv. Jag är så jäkla besviken på mig själv! Kunde nästan bara sjunga i huvudklang (falset) och jag hade knappt någon röst. Jag sjöng falskt också! Vi sjöng We Are The World, och vi sjöng högre verser än refränger. Usch, fy och blä. Ska öva så mycket som möjligt nu tills nästa vecka. Fy tusan vad jag är besviken jag är på mig själv, jag kan så mycket bättre!

Men nu ska jag inte försöka tänka på det. Jag ska istället försöka bestämma låtar, fortsätta lite med so arbetet, och sedan ikväll ska vi nog till stan. Det är sån spöknatt där eller så. Affärerna har öppet lite längre, så jag ska smita in på Bokia och kolla om dom har några ställ där man kan lyssna på DANDY låtar. Andreas skriver på sin blogg att man kan lyssna på större Ica och Coop affärer, men de finns inte på våra ställen här i Landskrona.. Lite synd.. Jag har ändå hört två låtar.. Finns ju på youtube!

Men det finns en sak jag behöver er hjälp med just nu! Jag sitter som sagt och försöker lyssna igenom några låtar jag kan köra på välgörenhetskonserten. Jag försöker välja mellan;
Michael Jackson-Cry
Michael Jackson-The Lost Children.
Ni kanske kan lyssna på låtarna och sedan försöka välja vilken ni tycker mest om, och vilken ni vill jag ska köra? Annars kanske jag kan köra båda.. För annars ser det ut såhär;
Michael Jackson-Man in the Mirror
Michael Jackson-Cry eller the lost children
Tokio Hotel-By your side.

Är lite osäker på den sista,( tokio hotel låten ), men ska som sagt börja öva redan nu!

Ha en bra dag!

Comments
Nattahh

Fin blogg! besök & kommentera min blogg är du snäll :D <3

ha en bra dag! :D

Kramar Natta

2010-11-04 @ 13:19:36
URL: http://emdmylove.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback