I'm in love.

Fy vad jag längtar tills jag flyttar hemma ifrån, egentligen. Det är så himla kul att gå runt i affärer och bestämma sig för att den och den möblen skulle jag haft om jag bodde själv osv. Tapeter hittade jag inte så många fina av, men vi var inne på en ny möbel affär här i Landskrona, och där hittade jag mitt dröm bord. Soffbord, fast det var en kista också liksom. Den var målad i den amerikanska flaggan. Underbart. Jag kommer knappast hitta något finare än det, så den får det nog bli. Den kostade knappt ens 2 tusen heller. Så kan jag köpa några stycken amerikanska kuddar som där också fanns och lägga på sängen, som jag kommer ha i min lilla hörna som kommer bli grå. Åh, mitt rum kommer bli underbart. Kommer ju vilja vara hos mamma hela tiden! Haha, nejdå. Trivs här hos pappa också, även om jag delar rum och har knappt en meter att röra mig på (på bredden).

Nu ska jag göra lite so arbete. Ska ner där nere på den andra datorn och slänga in lite grejor, bland annat andra delen av mitt arbete, till mitt usb minne så jag kan arbeta. Ska slänga in alla mina bilder och sånt också så mina blogginlägg inte blir tomma nu bara för att jag har fått en egen dator hos pappa.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!


Ett av mina två favorit citat. Den andra ser ni i headern; Alive with music, haunting my soul. Båda är från Michael Jackson låtar!

Comments
evlina

sv: haha XD

klippet e så as bra !!

2010-11-13 @ 21:17:27
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Laks

Jag älskar också att gå runt å planera "dem där stolarna till det köksbordet.. å dem där kuddarna på soffan och dem besticken!" X) tänk å vinna typ en miljon å bara gå runt på ikea en hel dag å välja ut möbler till en ny, fräsch lägenhet.. :P



SV: tack så mkt! :D du verkar själv ha en väldigt bra blogg :) snygg header btw ^.^

2010-11-13 @ 21:19:14
URL: http://laks.webblogg.se/
Anonym

Det är roligt att flytta hemifrån. =)

2010-11-14 @ 10:43:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Sara

Haha jag brukar också gå och fundera på sånt xD :D

2010-11-14 @ 11:38:25
URL: http://automatiicb.lbogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback