Jag är så j*kla glad!!


Ser ni?!?! Andres Carlsson svarade på min kommentar!
Han kanske inte sa så mycket, men han svarade, och det är det som är grejen! Åh, jag är så jäkla glad! För er som inte ser står det;

Josefin Borgman;
Hej!
Jag har läst lite mer än halva boken nu (har varit upptagen med I am Ozzy, men jag orkade inte läsa ut hela för att kunna läsa Dandy så jag pausade den boken..) och jag ÄÄÄLSKAR den med stora bokstäver! Ditt skrivande inspirerar mig så otroligt mycket att jag tror jag har chans att få MVG i svenska (skriver uppsats, fick inspiration från Dandy!)
Iallafall, jag undrar bara när du når Malmö med bokturnén? Ska du fixa signeringen där i samband med Idol när ni är där? Jag så gärna gå på din signering i Malmö, men det är lite onödigt om jag ändå ska se på Idol i Malmö och eventuellt kan få tre böcker signade då.. Jätte tacksam för svar!
(Du är bäst, gör låtar som åker rakt in i hjärtat och.. jag finner inga ord.)


AndreasCarlsson;
Stort tack!!! En varm kram från ett kallt Luleå


GAH! Nu måste jag skynda tillbaka till skolan för sista lektionen; syslöjd. Hörs senare!

Comments
Anonym

Haha, kul att han svarade. :D

2010-11-12 @ 17:25:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/
evlina

IIIIIIII<3333 glad för din skull gumman <333 :DD det e nog inte varje dag man får ett svar av Andreas Carlsson <3 :D

2010-11-12 @ 18:26:27
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
moa

JOSSE :D

HIIHIH HAPPYFACE FÖR ATT HAN SVARADE DIG :D

2010-11-13 @ 15:15:51
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback