min statistik stiger!

Jag har bevakat min statestik nu de senaste dagarna.. och jag kan med ett stort och stolt leende att den har stigit! Var runt 10-25 för två veckor sedan, nu är det runt 20-30! Blir så himla glad!

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och snackar med lite folk på msn och sånt.. Har precis lyssnat på jullåtar! Jättemysigt faktiskt!

Men tänkte bara meddela er kort och gott att jag har tagit bort alla mina tre covers från youtube. De var över två år gamla och de är dåliga.. Jag ser ingen anledning i varför jag ska ha gammalt och dåligt material på youtube. Men jag lovar att snart slänga upp nya, så håll koll!


Bjuder på en gammal bild igen! Jag måste ha nya bilder, får fota lite i morgon!

Comments
Anonym

Vad kul att det ökar. =)

2010-11-10 @ 18:23:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback