Sånglektion inställd!-Drar till Natalie.

Får skriva lite snabbt, då jag ska iväg hem till Natalie för att umgås med henne lite.

Var som sagt i skolan idag.. Hade musik på första passet, sjöng igenom alla tre låtarna vi har, och spelade gitarr också, så vi tre tjejer som sjunger har något att gömma oss bakom, hehe. Spelade på en nylonsträngad, och jag måste få erkänna att det är ju nästintill svårt! Älskar min pappas gitarr, den är bäst. Jag ljuger inte!

Delar med mig av en bild på mig och underbara Evlina, från fredags. Hör av mig när jag kommer hem! (Sånglektion inställd idag!!): )



Comments
EvE :D

haha, du e alltid sötast D:!!!<333



sötast snyggast gulligast allt faktiskt :D<33333333333

2010-11-10 @ 16:59:24

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback