So tierd I could die.

Jag är verkligen jättetrött!
Jag lovade ju er vatten bilder idag.. Dock inget jag kan lägga ut, då de är helt oredigerade. Så, varför har jag inte redigerat dom? Jo, jag har varit med mina vänner hela dagen.. Evlina och jag stack till stan direkt efter skolan för att handla en liten present till Natalie som fyllde år för någon vecka sedan. Sedan skulle Evlina ha utvecklingssamtal, och då åt jag.. Fick med mig en hamburgare hem från stan nämligen. Sedan kom Evlina till mig igen, och sedan kom Natalie och Simon. Vi kollade på film och hade allmänt mysigt så det var kul. Sedan stannade Evlina till halv tio kanske? Och nu har jag suttit och pillat på lite skol arbete, trots att jag är så trött som jag är (Läs rubriken.) så nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig.

Dock så ska jag i morgon lägga ut Tokio Hotels nya låt också.. Och bilderna såklart! Inte för att så många läser min blogg just nu.. Eller, vad vet jag? Svårt att säga när ni inte kommenterar.. men det är väl inte så kul när jag inte skriver några kommentar värda inlägg, haha! Nej men, man kan ju kolla på statistiken. Som har sjunkit, hehe.. Får fixa det denna veckan! Har ju så mycket som händer..

Nej, nu ska jag sluta skriva! Ni får ha det så bra! Jag hör av mig efter skolan i morgon.. Slutar dock halv fyra.. Men ibland har man inte tid till allt, då får man ta det viktiga först. Ska bli så skönt att få komma iväg till Malmö i helgen.

Sov gott!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback