Spökafton!!!

Tjolahopp!
Blev att jag åkte in till Evlina i stan istället. Vi var med Emely på spökafton. Jättekul! Såg DANDY stället med musikBokia. Jag sprang väääääääldigt fort när jag såg det. Men självklart funkade inte hörlurarna, så jag får lyssna senare. Evlina gick och skrämde folk, haha! Jättekul! Jag köpte också ett grått nagellack på Kicks.

Jag tycker det är jättetråkigt att göra detta inlägget, även om jag haft jättekul idag. Jag är väldigt trött nu, så det kommer en bild och bättre förklarat imorgon.

Jag vill göra något kul i bloggen, har ni några förslag? Jag kan tänka mig ett speciellt tema med någon artist nu till helgen! Ni får komma med förslag!

Hörs i morgon!


Bild sen juli. Foto taget av My Pettersson.

Comments
EWE :DD

Hahahaha XD , det var faktiskt kul att skräma dom haha xD tanten var fan bäst fy fan va hon hoppa till xDDD men jag hade skit kul också tack för allt :D !! <333 och vi ses på lördag ;D heheh (iiii SAW 7 3D!!!) gaahhh!! längtar jätte mycket !!! <33

2010-11-04 @ 22:06:52
N

Nu haru svar på bloggen i ett inlägg på din fråga ;) <3

2010-11-04 @ 23:13:45
URL: http://emdmylove.blogg.se/
N

sv; Ja självklart, skicka dom på min mejl ;)



& ställ gärna frågor i min frågestund !

Kramar

2010-11-05 @ 15:14:51
URL: http://emdmylove.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback