You can never tell what the next day of your life could be like.

Prosit! Haha, jag nös nyss! Precis när jag skulle börja skriva..!

Haha, som ni vet så har jag varit hos Natalie. Moa var där också, och senare kom Simon, men han satt i Natalie's storarum mest.. Jag tog bussen hem för ungefär en timme sedan, och har nu hunnit äta mat och lite sånt. Tog en pepparkaka. Ska fortsätta där jag slutade förut; rita Bill i Open Canvas! Någon som har programet? Det är jättekul!

By the way.. någon som hört Michael Jackon's nya låt? Breaking News heter den visst.. Jag älskade den från det att jag tryckte på play tills den var slut. Det klassiska Michael Jackson ljudet, äntligen släpper han skriva under min livstid (Invincible släpptes ju också när jag levde.. men jag var inte så stort fan av honom då.. ni vet nog historien?). Jag trodde seriöst att man inte kunde göra fler låtar som hade det där typiska Michael Jackson soundet, men jag hade fel! Hoppet om hur min musik ska låta lever alltså kvar.. Men en sak är det jag inte fattar. Vad är det för något, vissa tror ju att det inte är Michael som sjunger? Jag tycker faktiskt det låter som honom, för det gör det.. Lite mörkare, men han var ju nästan 50 år när han spelade in detta.. Men självklart sjunger han låten! Kanske det är som vissa säger; att han bara sjunger på vissa ställen.. Vad tycker ni? Har ni hört den? Lyssna på den här; www.michaeljackson.com


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback