26 November!!!!!

Yes, äntligen! Jag ska få uppleva idol live! Jag är så glad!
Det var lite klabb igår med bokningen, vi fick först biljetter, men vi hann inte betala dom (ticnet håller bara biljetterna en liten stund till en.) och sedan fick vi inte fram några andra biljetter. Min kusin gick då till något ställe som ticnet har i Malmö, och skulle fråga om dom hade några, men de sa att vi fick beställa på hemsidan. Vi gick in på hemsidan igen, men vi fick fortfarande inte fram dom. Jag blev såklart väldigt ledsen. Men jag kunde inte stå ut med att dom var slut, så jag kollde på blocket. Någon sålde två stycken för 1500 på blocket, men mamma tyckte det var för mycket, men att vi kunde köpa dom för 1000 kronor. Jag mejlade henne och frågade, men fick inget svar igår. Men som sagt kunde jag inte stå ut med att biljetterna var slut, så jag frågade 118 800, och enligt dom fanns där kvar, så min kusin kollade igen och då funkade! Tror vi fick höger sida parkett. Dock inte säker. AAAH, jag är så glad!

Annars har jag haft musik idag i skolan! Vi sjöng och spelade Waka Waka med hela gruppen, och det gick väl bra. Vi tre tjejer som sjunger vågade ta för sig lite mer idag.

Nu ska jag kolla runt på andra sidor, sedan ska jag bara slappa! Är så himla trött. Måste snacka med sångpedagogen på Nova och lite annat folk..

Ha det bra!


Comments
lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 15:49:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
wazup /♥ shawty

Haha jävlar vilket krångel med biljetterna, men tur du fick tag i några till slut =)

2010-10-22 @ 15:48:04
URL: http://wazup.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback