Allt är så tråkigt just nu..

Jag överdriver inte, faktiskt. Allt är tråkigt. Bloggen är tråkig (jag har inget att skriva om och de flesta blir helt sega på att uppdatera och kommentera.), skolan är tråkig, inget roligt är inplanerat, inga konserter, inga andra events osv. Hoppas att man senare får en stooor fet belöning efter att ha överlevt denna typiska tråk-tid. Det ända som inte är tråkigt är vädret! Tycker vädret är väldigt vackert, att jag funderar på att ta med kameran till skolan någon dag!

Annars mår jag lite dåligt. Min kropp är helt slut efter att ha varit aktiv med ben hela idrottslektionen, gå ut och gå en lång runda efter den idrottslektionen i snabb takt, att sedan dansa Zumba i nästan tre kvart där man är aktiv med hela kroppen och sedan idag ha idrott igen. Där var det hinderbana där man skulle vara igång för det mesta hela iden, och sedan springa FYRA varv runt denna hinderbana efter 30 situps, 15 armövningar och 30 rygg lyft (självklart gjorde jag inte allt detta.) Och de fyra varven skulle man göra så snabbt man kunde. Hann inte ens springa fyra varv. Efter idrottslektionen var jag så trött (vilket jag fortfarande är!) att jag mådde så jäkla illa att jag trodde jag skulle spy. Och det har jag inte gjort på 5 år, tror jag.. Ni vet när man tar handen på en varm spisplatta, så kändes det inuti min mage! Heeelt sjukt läskigt! Och nu är jag bara allmänt yr, mår lite illa oc är trött. Och det gör ont i hela min kropp..

Nu ska jag fortsätta vila, ha det gott!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback