Black Jesus.

Hejsan!
Jag har en härlig, kort dag i skolan idag! Hade håla på första lektionen till nio, sedan hade jag tyska, rast, so, och nu skulle jag haft no men vi har håla där med. Efter no har vi lunch, sedan svenska och syslöjd. Jag tror vi har en kort svenska lektion, iallafall.. Får kolla upp det! Iallafall så slutar jag två.

Nu lyssnar jag på Det bästa från Idol 2010 Audition, på Spotify. Jay Smith-Black Jesus. Hans röst är så mysig! Lite så Nickelback! (Hihi, kollade förresten igenom Erik Grönwall's blogg från Idol tiden.. så gulligt, han skrev massa ''<3''!)

Annars går mina tankar idag åt min vän Natalie. Hon ska uppträda idag med sin klass, och hon ska sjunga. Dom ska köra Queen-I Want To Break Free. Det är en väldigt bra låt! Och dom gör det nog också bra!:D

Jag hör av mig mer senare ikväll. Ni kan få se en bild jag gjorde igår!

Ni får gärna använda bilden, men ta inte bort copyrighten, och meddela mig gärna!

Comments
Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-29 @ 12:17:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Anonym

fin bild :)

Kram www.jossis.se

2010-10-29 @ 12:27:23

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback