Blev en snabb fotorunda..

God kväll!
Kände för att gå ut på en spontan, snabb fotorunda. Så, det blev kyrkogården. Ååh, jag älskar kyrkogårdar. De är så himla vackra. Där kan man liksom tänka. Även om dom är väldigt läskiga på kvällarna.

Fick iallafall bara några enstaka bra bilder idag. Jag slänger upp dom här nu, och sedan ska jag kika på idol, hoho! (My, det smittar av sig att skriva 'hoho'!)






Eller okej, jag sparar den sista (och kanske en av de bästa) till någon annan dag. Kommer inte orka gå ut varje dag på fotorunda för att få bilder till min blogg så den slipper bli tråkig. Jag väntar fortfarande på önskemål från er.

Comments
Anonym

HOHO! ... ;]



sv: hoho (a) <3

2010-10-16 @ 12:53:04

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback