Bloggens första kritik..?

Igår fick bloggen sin första kritik! Eller, tja.. jag fick kritik genom bloggen. För första gången! Coolt va? Haha, nej, jag skojar bara. Det är inte coolt. Det är himlans sorligt samtidigt som det är så j*vla kul. Jag tänker inte sitta här och försvara mig, för det han/hon skrev var bara patetiskt. Eller, en sak kan jag rätta personen om, det jag hade på näsan på bilden är ingen fet finne. Det är sår efter en finne, och jag orkar inte överredigera mina bilder. Tack. Resten låter jag vara, för man kan inte ta kritik på allvar när personen skriver som Anonym. Det är en av de värsta sakerna man kan göra om man ska ge kritik genom internet. Och första meningen var såklart ''du är så j*vla patetisk.'' Okej, säger du som inte ens skriver vem du är?

Nog om det, nu har jag kommit hem från skolan, satt på musik och.. bara andas. Bara lyssnar och njuter. På  musiken idag skulle vi köra Knockin' on Heaven's Door med hela gruppen. Jag och de två andra tjejerna som sjunger i just den gruppen fick sjunga i mikrofon. Det var jätteskoj!

Senare ska jag till tandläkaren (hoppas jag ska flytta fram käken nu!) och sedan ska jag väl hem och äta och såntdär.. Sedan måstte jag skriva min filmanalys om filmen. Alltså blir det inte så mycket bloggning idag. Detta kanske blir det enda inlägget idag. Men ni får ha det så bra!


Comments
Anonym

Min blogg är lite konstig just nu så jag har ingen knapp, men kopiera min länk så går det lika bra. =)

2010-10-14 @ 09:01:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback