Halloween fest!

Tjena alla glada!
Jag hoppas ni är glada iallafall! Det är jag, tror jag.. Min lillasyster ska ha en Halloween fest ikväll, och jag har lovat att vara där. Drar dit Evlina, så det blir ännu roligare!;)
Alltså så kommer jag.. vet inte. Haha! Nej, men jag kommer inte lägga så mycket tid på bloggen idag. Jag måste snart börja klä på mig och sminka mig (va?!?! Ska jag sminka mig? Jag har ju nästan glömt hur jag gör.. jaja, lycka till Josse, lycka till!) och sådant. Festen börjar inte förrens klockan sex, men ändå... Eftersom jag inte använt smink på väldigt länge så är det okej att jag tar lite tid på mig idag, haha!

Sen ikväll ska vi kolla på skräckfilm, igen! Haha, känns som om jag gjort det hela veckan.. Men det ska bli trevligt! Så..
Jag kan ju lägga ut några av Michael Jackson's läskiga låtar, hehe!


Michael Jackson-Thriller. (Nerkortad video.)


Michael Jackson-Ghost.


Michael Jackson-Threatened.


Happy Halloween!

You should be watching me, you should feel threatened. Half of me, you'll never be, so you should feel threatened by my.

Comments
Sara

Jag älskar verkligen din blogg! :D

HAHA :D as bra <3

2010-10-30 @ 13:14:36
URL: http://automatiic.blogg.se/
S

vad bra :D:D



Hahah men eller huuur <3<3 ;D

2010-10-30 @ 17:53:05
URL: http://automatiic.blogg.se/
Tristanelida

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-06-09 @ 17:43:49
URL: http://tristanelida.blognd.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback