I see your true colors shining through.

Hallååååjj!
Jag är glad idag, jag vet inte varför.. En sak som jag är glad över iallafall, är att jag och mamma ska träffa en sångcoach på NOVA i Landskrona nästa torsdag! Känner att jag behöver lite hjälp med att utveckla min röst. Jag måte lära mig bra uppsjungningsskalor, lära mig kontrollera känslan över min röst, och även lära mig ännu högre toner och mer power. Just nu har jag ett mål att kunna sjunga Higher. Jag kan det när jag spelar gitarr till, men jag har lite svårt att nå de allra högsta tonerna, så jag hoppas hon kan hjälpa mig med det...

Annars är inget gjort idag, förutom allt som jag gjorde i skolan.. men det är så tråkigt att skriva om. Inget speciellt kul händer just nu.. Så, vi hörs i morgon! Då är det Fredag, och det betyder Idol.

Förresten, har ni hört att Alice hoppat av idol? Att stå på scen just nu gjorde henne helt enkelt lycklig! (Egentligen får man inte hoppa av, enligt TV4as kontrakt med Idol deltagarna, men dom tyckte det var okej för henne för att hon inte blev lycklig som de andra blev.. Detta betyder alltså att Minnah är med imorgon, och har Alice's plats i idol! Minnah måste vara jätteglad, lycka till till både Minnah och Alice!)


Bild sen 4:e Augusti, hos My i Kalmar. Photosession på taket. Minnen <3

Comments
myyyyyyyzan <:

MINNEN TRULY!



sv: HAHA kände på mig att du skulle gilla skorna 8D Mössan kostade faktiskt bara 300kr, och ja, det kommer jag verkligen! Inte i skolan(den passar kanske inte riktigt där va..) men när det blir kallt ute, och man ska iväg eller så, så kommer jag det! :D <3

2010-10-21 @ 22:45:39
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Linda

Okej :D

2010-10-22 @ 14:16:38
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback