if you like then you should put a ring on it!

Hejsan! Jag sitter just nu och lyssnar på, som ni kan se på rubriken, Beyoncé-Single Ladies (Put A Ring On It). Den är så bra, man blir så glad av den!

Sedan jag bloggade igår har jag hunnit med det här;
  • Redigerat en ny header åt Moa, och kollat lite kläder jag ska handla när jag får nästa barnbidrag, och pusslat ihop en bild på studiogrejorna jag såg häromdagen.
  • Varit ute och spelar fotboll med pappa, jessica, teddy och hans kompis max,
  • Spelat basket med teddy, pappa och jessica.
  • Skrivit ut idrotssarbetet.

Och senare ska jag ladda ner en massa låtar och fylla min iPhone med ännu mer musik! Har redan 100 låtar, så många har jag aldrig haft i en telefon! (Konstigt, då hade jag inte lika mycket minne..)


Moa's header jag fixade! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.




Ha en mysig söndag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback