Irriterad på internet, som vanligt..

Jag hatar verkligen att vara irriterad (wow, hur många gånger använder jag verkligen ordet 'hatar' seriöst? Never, except now.) Jag måste verkligen bättra mitt humör när jag är irrterad, för när jag är irriterad så är jag det på nästan allt.

Jaja, jag ska snart ta lite flingor, känner att jag är lite små hungrig. Sedan ska jag lägga mig, mår inte riktigt bra, och jag vill vara riktigt utvilad på lördag. Mamma vill att jag ska vara med på idrotten i morgon, men det tänker jag verkligen inte, tänker inte skaffa mer träningsverk än det jag redan har. Och, visst, jag behöver motion, det vet jag, men jag behöver f*n inte lida. Lika bra att vila lite från idrotten så jag kan ge allt istället, eller? ;) Jag vet, jag är knäpp och envis när det gäller sånt. Sedan får jag ångest för att jag vill bli artist som både dansar och sjunger, så jag behöver motion.. Då flyger många tankar genom mitt huvud. Alltså, klart jag ska träna, men det har blivit lite för mycket nu tycker jag, så jag behöver ta en kort paus. Helt enkelt..?

Jag är väldigt ledsen över att min blogg är så tråkig just nu. Jag har ingenting att skriva om. Jag ska göra något videoinlägg någon gång, jag lovar, för jag har fått förslag om det. Och det kommer inom kort tid nya bilder på mig.. kanke kan ta nya i morgon? Om jag har tid, det vill säga.. Ja, sedan har ni inte kommit med fler förslag så det blir svårt för mig.

Förresten så har jag tyvärr inte tid att skriva den texten jag lovade er till idag.. Jag hinner nog i morgon! Sov gott nu!

Btw, Grattis Moa på din 15 års dag! http://moahofsweden.blogg.se är hennes blogg (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback