JAG ÄR GLAD GLAD GLAD!!

Kan ni gissa varför?
JAG SKA BOKA BILJETTER TILL IDOL I MALMÖ IKVÄLL! Yesyes, min mamma ville inte åka med eftersom vi inte kunde få biljetter bredvid varandra, men min kära kusin på 21 år ställde upp, som alltid! Haha, hon är så go' om gör detta för mig! Hon var ju också med mig på Rix Fm i Malmö! GAHHH, jag är så glad! Nu undrar jag till alla som upplevt Idol live; Får man lov att ha med systemkamera in? Får man ha med väska in? För om jag ska dit så ska jag fråga om jag får ta bild med Andreas Carlsson och fråga om jag får hans autograf. Och måste man liksom köa innan det är insläpp, eller räcker det att man är typ en halvtimme innan insläppet? Jag menar, man får ju sittplatser..

Lite mindre roligt just nu är att Kissie har börjat skriva om Tokio Hotel på sin blogg. Jag vet inte om ni sett det, men jag tycker det är patetiskt. Hon säger att hon inte bryr sig om vad emo är men att Tokio Hotel och särskilt Bill är det. Jag kommenterade då att ''men varför får du kalla dom emo, om vi inte får kalla dig fjortis?'' det är ju samma sak. Bara det att hon framstår som en fjortis på bloggen..

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på bloggar när jag för en gångs skull har datorn uppe! Ha en trevlig kväll!


Comments
Linda

Jag har inte varit på IDOL i någon arena som du ska på, så jag vet inte om det är andra regler där som det är på vanlig fredagsfinal i Frihamnen.



En vanlig frefinal i Frihamnen så har du inga numrerade platser(om du inte har reserverat) och då är det ju bra att köa så du får bra platser (Y).



Jag tror att du får ha systemkamera in, om inte så står det nog på biljetten tror jag?



Väska vet jag inte, men du borde få ha det, men att du typ lägger den under stolen när det är sändning.



Att få autografer av juryn tror jag kan bli lite svårare nu eftersom det är så STORT :o Alla i hela arenan vill ha typ xD Nä men jag vet faktiskt inte. När det är vanlig fredagsfinal så sitter juryn iallafall kvar i långpausen och skriver autografer. Inte alls säker på om dom kommer göra det på arenaturnen.



Sedan tror jag att det står på biljetten när dom stänger insläppet :)



Hoppas mitt svar hjälpte lite :p ha det bra!

2010-10-20 @ 22:41:33
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback