Jag har haft en fin fredag!

Japp, den har varit helt underbar!
Slutade skolan vid två tiden, och sedan dess har jag varit med Evlina och Emily. Eller, tja, dom har gått hem nu för ett tag sedan, men ändå.. Vi har skrattar så vi nästan dött, kollat massa roliga (läs: knäppa) videos på youtube och lite annat. När Emily gått hem började jag och Evlina redigera bilder i photoshop. Så, när hon gick fortsatte jag en stund för det var så himla kul, och jag hade någon idé kvar. Så, eftersom bloggen har fått lida idag tänkte jag visa er. Kul om någon skulle våga slänga in en kommentar om vad dom tycker om dom. Skulle jag bli glad av!

Imorgon kommer bloggen nog också vara rätt lidande. Redan halv tolv kommer mamma och hämtar mig för att vi ska och prova på Zumba, det ska bli jättekul! Sedan ska jag hem till mamma och fixa mig inför kvällen. Ska nämligen till Moa och ha lite mys med henne och Natalie. För hon fyller år på onsdag! 15 år, vi säger grattis i förskott!


Idéen fick jag faktiskt från My's gamla skivomslag uppgift.. dock gjorde jag den inte lika dan..







Comments
myyyyyyyzan <:

Phoooootoooooshoooooop<3!!!!!



Ska försöka få tag på ett CS... Det är mycket roligare än Elements >< Hoho.



Och det finns ståplatser kvar, otroligt nog, till Maiden.. Eftersom det knappast blir något i november med TH, så ska jag snacka med mina päron. Hoho. Hör av mig senare idag, tror jag! <3

2010-10-02 @ 14:06:29
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback