Kalas-igen!

Eller, igår var det ju inte kalas i den bemärkelsen.. Men iallafall så ska vi ha kalas för min låtsasmamma Jessica, som fyllde år igår!

Det var någon (personen skrev inte vem det var..) som ville att jag skulle göra samma sak som förra inlägget, fast med popsångare! Personen gav metal band som alternativ också.. men jag lyssnar inte på så mycket metal faktiskt, så då får det bli popsångare. Jag ska försöka klura ut vilka som jag tycker mest om där av alla som finns.. Det blir svårare. Men jag kanske kan lägga upp det senare ikväll eller i morgon!

Nu ska jag fortsätta vara social med Evlina som sovit här, och fortsätta vänta på gästerna som kommer om ungefär en halvtimme.
Ha en bra dag! Vad ska ni göra?

Bjuder på en gammal bild. Ungefär ett år gammal bild.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback