Lång dag!(?)

Hejsan!
Tidigare bloggning idag har inte blivit av pga en enda anledning; I've been busy. Yepp, that's right. Det var såhär att idag var det Allaktivitetsdag i skolan, och jag och Evlina hade först streetdance klockan tio (sovmorgon tills dess!) och sedan boxning klockan ett till tjugo över två. Och iochmed vi aldrig får sovmorgon, så tog jag chansen att sova.. Heheh. Så, det gjorde jag till tjugo i tio. Sedan efter skolan då, så gick vi till affären för att fylla på min telefon, och handla något gott, sedan stack Evlina hem, och jag också. När jag kom hem så har jag duschat, skrivit svenska läxan och ätit. Sedan hade pappa datorn en stund för att fixa med sin iPhone. Evlina kom nyss och lämnade två presenter till mig, för att idag firiar vi ett år som bästisar! Så jäkla gullig hon är, den tjejen! Fick ett halsband där det står ''Love, Faith, Hope, Believe'' och en bok om Guns 'n' Roses! Det var nog därför hon frågade ut mig i matan idag vad jag ville ha ;), jag måste köpa något åt henne också! Sen ska jag kolla på This is it! Måste få bort den läskiga tjejen i Mirros 2 ur huvudet.. Haha, nej men det var längesedan jag såg den.

Hoppas ni har haft en bra dag! Vad brukar ni hitta på om dagarna, egentligen?

Och justdet! Jag skulle ju skriva recensioner om Mirror 2 och Karate Kid till er.. jaja, jag kan skriva det antingen efter This is it, eller imorgon.. !


Ni får en vacker bild på Mr. Nice Guy Grönwall!(Tele2's Idolreporter gjorde förra året ett snällhetstest på Erik.. han fick sitt nya namn, Mr. Nice Guy.)

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: M-hm! *gör en sån där mörk "bitch"-tjejgrej och knäpper med fingrarna*



Jävla Bill. Han är så ful, och totalt tom på talang.

2010-10-27 @ 20:10:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
emmys bloggkalas

eller hur! fy vad jobbigt.

vad skönt att du kan koppla bort det, jag ska verkligen försöka att inte bry mig om dumma rader :)

2010-10-27 @ 21:43:51
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Tormodmolly

Nice site, welcome to my

2011-07-20 @ 10:12:48
URL: http://tormodmolly.blogh2o.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback