Mirrors 1 !

God kväll!
Jag har inte hunnit blogga mer idag än det jag gjorde förut idag.. Cyklade nämligen direkt till Evlina för att kolla på Mirrors 1 med henne. Den var väldigt bra, lite läskigare, lite äckligare och liite bättre än tvåan! Det enda som tvåan har bättre än ettan, är det att man fattar tvåans story bättre. Av någon anledning ville speglarna ha en tjej som inte alls varit inblandad i ett mord.. men hon hade haft en sjukdom som barn och haft kontakt med speglarna på så vis.

Nu sitter vi här och har precis kollat på Cirkus Möller. Innan det var det Idol, och jag tyckte bäst om Minnah och Jay ikväll! Jag kände på mig att Jay skulle sjunga Backstreet Boy bra, även om det inte alls är hans genre.

Nu ska jag fortsätta vara social med Evlina och nyheterna, svejs!


-Vår mycket heliga Michael Joseph Jackson.

Comments
Anonym

Fattar inte att man kan dansa så bra. :P

2010-11-03 @ 11:43:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Olaaurora

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 13:08:53
URL: http://olaaurora.blog16.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback