Sångcoatch idag!

'Elloooooooooo!!!!
Idag är jag glad, jag är riktigt glad! Fast, jag var inte så glad i morse.. Vaknade kvart i åtta (hörde inte min mobil först) och fick rusa ner för att göra ve' mig. Tio över åtta var jag i skolan, då kommer mina klasskompisar och säger att vi hade håla. JAHA, tack, liksom! Jaja, vad gör väl det? Slapp ju komma för sent till engelskan. Iallafall, var inte med på idrotten.. har träningsvärk i hela kroppen sen boxningen igår! Haha, får till och med asont i magen när jag hostar.. Jobbigt värre.

Idag ska jag iallafall till sångcoatchen! Ska bli sjukt spännande, dock ska vi inte göra några sångövningar idag. Vi ska mest prata. Men det är kul iallafall. Äntligen får jag iallafall hålla på lite med det jag vill göra.

Fast, jag skulle skriva recensioner till er.. Så här kommer recensioner på Mirrors 2, och Karate Kid!


Mirrors 2 är en väldigt bra film. Det ser nästan äkta ut, ehe. Nej, jag är inte en sådan som tycker att vissa skräckfilmer är ''wow''  filmer, men denna hade en story, en bra story. Faktiskt, denna veckan hade vi läxa i svenskan.. och vi skulle skriva en läskig historia på två sidor. Jag hämtade min inspiration från denna filmen! Jag har sett många skräckfilmer, men denna är nog en bland de bästa! Så, se den om ni inte sett den! (Ni behöver inte se ettan för att se denna, de är två olika storys, som det brukar vara när det gäller skräckfilmer.. hur vet jag detta då? jo, jag kollade på ettans trailer, ehe..)


Karate Kid är nog den bästa filmen på väääldigt länge som jag har sett! Det bästa med det hela är att Jaden är så jäkla söt! Haha, det är sant! Jag ser faktiskt väldigt mycket Tom Kaulitz i honom. Både i utseende och personlighet. Men, filmens handling är väldigt tuff, och man får liksom.. lite intresse för Kung Fu. Jackie Chan är förresten en legend nu och för alltid. Han är en väldigt bra skådespelare! Han sjunger väldigt vackert också! Annars har jag inte så mycket att säga förutom; SE DEN! Den är fantastiskt grym!

Comments
E

Söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2010-10-28 @ 18:26:45
URL: http://elleneliza.devote.se
myyyyyyyzan <:

sv: Ursäkta Josefin, men HAR DU TRILLAT OCH SLAGIT I HUVUDET HÅRT SERIÖST? BÄTTRE FÖR BANDET - NÄR DE BOR PÅ VARSIN HALVA AV JORDEN?!?!?!?!



Jag har inte förklarat för dig om mina känslor, tror jag inte, angående det här. Men jag har fått extrema känslor när jag tänkt på TH på sistone. Tvillingarna är nämligen överallt, gör allt, tidningar, shower, catwalks, designer, reklam osvosv ALLT. G's? INGET. Jag vet att G'na trivs så, men det skriker ändå fel om det. Det känns som om twinsen engagerar sig supermycket i annat än bandet, det blir så mycket mer. Det är inte bara bandet längre, liksom. Det är allt annat. Det känns som om killarna glider ifrån varandra, hamnar på varsina plan. Förstår du hur jag menar? Och DET är aldrig bra! Nu blir den känslan ännu värre, när de inte träffas hela tiden. De kan inte jävlas med varandra, kramas, kittlas, ha blint gaffelkrig, putta upp varandra mot väggarna och så där när hälften är i Tyskland och hälften i USA. Det känns som om de glider ifrån varandra.



Musikaliskt sett, kan det gå bättre för Tokio Hotel. Samtidigt så är USA inte bara möjligheternas land utan mainstreamlandet #1. DET är ICKE bra. Jag tror Tyskland har hjälpt killarna på traven, att hålla sig ifrån mainstream. Killarna själva kommer aldrig bli mainstream, det är de för personliga för. Men musiken kan ALLTID ändras, och i och med Humanoid har vi märkt hur mycket.



Och JAG tar det oerhört hårt, för att jag på många sätt hittat stöd i det faktum att de bor i just TYSKLAND och inte USA. Att de är så NÄRA mig, bara några timmar bort, med flyg cirka 1-2 timmar. Det... Det finns så mycket med det här som tär på mig. Det har inte med vilket land man bor i i Europa - för de har kanske inte bara flyttat. Detta kommer säkert innebära mycket mer USA och mindre Europa. Och det... Tja. Hur kul kommer det bli? Det kommer bli mycket USA, mycket Latinamerika, mycket Sydamerika, och fortsatt mycket Asien. Jag tror, faktiskt, att de kommer "glömma bort" Europa lite. Faktumet att de fortfarande bodde i Tyskland under hela Asien-grejen gjorde det lite lättare att hantera när det blev så mycket Asien. Jag är jättekänslig för det här.



Och en annan sak som gör flytten värre, är att det är STALKERS som ligger bakom. Det har inte med studiomöjligheterna(åtminstone inte tillräckligt för en flytt från deras hemland, det land de aldrig ville lämna), inte med något annat än att Tyskland är för farligt för speciellt Bill och Tom. Fransyskorna, alla från övriga länder runtomkring... Det blev för allvarligt. Och DET faktumet, får mig att vilja kräkas.

RIKTIGA MÄNNISKOR, som har mage att kalla sig FANS har drivit ut tvillingarna ur Tyskland. För att de inte vet vad en gräns är, och vart den gränsen går. MÄNNISKOR som DU OCH JAG(visserligen med mindre vett, men ändå) har gjort det. Personer av kött och blod, med ett hjärta som slår och lungor som andas. DET ÄR SJUKT. Sinnessjukt, fel, jävligt fel.

Det är vad jag hatar mest med flytten. Stalkerna.



Jag är inte arg på dig, förresten. Tro inte det! Haha. Men ja.. Jag var tvungen att avreagera mig lite på det du skrev. Förlåt om jag verkar uppkäftig och negativ, och det är klart att det kanske blir lättare med studioutrustningen och så. Men jag är ett nervvrak just nu. På grund av alla faktorer i flytten. Men din positiva inställning kändes lite... missplacerad. I alla fall för mig. Klart att du får tycka att det kommer bra saker med, meneh ja.. Ville bara bidra med mina åsikter <3

2010-10-28 @ 20:04:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: HAHAHAHAHA såg nu hur jäkla lång kommentaren blev, är förvånad att du verkligen orkade läsa! HAHAHA



Tack, söti. Jag finns här för dig med, vad det än är, och jag förstår också ganska bra eftersom vi sitter i ganska samma situation. Jag älskar dig också, ska du veta! <3

2010-10-28 @ 21:15:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
E

sv; Ja.. jag följde dig visst redan. Ber om ursäkt! :)

2010-10-28 @ 22:12:02
URL: http://elleneliza.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback