She's got a ticket to ride.

Guten Tag!
Idag är det fredag, wihooo! Jag har varit i skolan som vanligt.. Tog hem mitt arbete som jag gör på syslöjden (En tavla där det är broderat 'Musc' på och ett hjärta). Ikväll är det Beatels tema på idol, varav rubriken! Ska bli riktigt kul, tror Geir kommer vara kungen av scenen ikväll. Fast.. man vet ju aldrig! Daniel kanske gör något heeelt oväntat idag? Vi får veta allt ikväll!

Jag har faktiskt frågat 118 800 vilket tema dom kommer ha i Malmö, och tydligen skulle de ha Schlager tema! Jag tycker det är kul! Hoppades på Rock eller Schlager, så jag kommer tycka det är kul!

Ni får en bild jag nyss tagit. Ha det bra, så hörs vi!



Comments
myyyyyyyzan <:

HAHA SÅ SÖT DU ÄR!



Du är nog den enda som jag kan komma på som skulle smsa 118800 för att ta reda på något sånt xD <3

2010-10-22 @ 17:59:05
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
wazup /♥ shawty

Hihi smart det där med 118 800, och Schlagertema kan nog vara kul :D

2010-10-23 @ 15:12:47
URL: http://wazup.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback