Snabbt inlägg..

Tjena! Jag sitter just nu hemma hos Evlina efter en lång, men rolig dag i skolan. Jag har inte tid att blogga som vanligt idag, för vi ska kolla på Mirrors 2 nu, och den är ju någon timme lång.. sedan ska jag hem och både äta och duscha, och iomed att klockan redan nästan är fyra så hinner det nog inte bli så mycket mer.. Detta ska jag självklart ta igen!

Ha en bra dag (:

Update; har sett filmen nu! Den är faktiskt bra! Skriver recension om den senare, och även om Karate Kid (den nya) som vi ska se nu!;)

Comments
vanessa

nawwh tack<3

du går i 9.an?

vilken linje ska du gå på gymnasiet?

2010-10-26 @ 18:36:22
URL: http://vanessatonyahanells.blogg.se/
evlina :DDDD

JAAA DEN ÄGDE XDDD hahahaha D: o jag sket nästan på mej asså shit xDD kan inte vänta tills vi ser 1:an :PPP hihiihihi kommer bli så awesome men endå läskigt xDD hahah

2010-10-26 @ 21:50:18

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback