So where is the passion when we need it the most?

Åh, sitter och lyssnar på den gamla godingen; Daniel Powter-Bad Day. Länk till låten till Spotify hittar du längst ner i inlägget. Riktigt stark och bra låt, tycker jag! Nog bra låt att lyssna på när man har en dålig dag? ;)

Haha, men jag kom precis hem från skolan. Så, jag har inte hunnit höra så mycket. Och det ska inte göras så mycket. Eftersom jag inte tittade på filmen jag skulle titta på igår får jag göra det idag. Ska be pappa fixa den först.. nu ska jag iallafall spela Sims 2! Tycker det är hur kul som helst att bygga hus där! Och göra familjer. Det som suger är att mina spel har ''gått i sönder'' på något sätt, för när man har gjort en familj, och ska flytta in i ett hus så hackar hela spelet.. så det enda jag kan göra är att bygga ett hus utan familj och sedan göra en familj.. Menmen, det är kul ändå! Igår byggde jag faktiskt mitt drömhus som jag vill göra om min dröm blir sann! Riktigt jobbigt, och allting blev för stort. Hehe, jag är inte så bra med mått på sims.

Ha en bra dag, så hör jag nog av mig senare ikväll!(: Förresten, vad tyckte ni om bilderna jag la ut igår?

Daniel Powter – Bad Day

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback