We can walk this road together.

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa Erik Grönwall låtar. Både från Idol tiden, och efter. Ååh, jag saknar Landskrona Karnevalen så otroligt mycket. Särskilt när han körde Stay. Fick bekräftat av en tjej på youtube som lagt ut en video där man såg att han hoppade ner från scenen under låten Stay och pussade någon, som råkar vara jag, på kinden. Ibland känns det som om att jag har all tur i världen. Men när man tänker på mitt förlutna har jag inte det. Men det förflutna är det förflutna, och det finns inget som kan raderas eller suddas ut.

Iallafall, så strax efter att jag hade bloggat förut idag, mötte jag Moa vid Damhag. Sedan gick vi till Haralds kiosken, mötte Natalie och Simon. Sedan kom Wigge, och sedan Alex. Sedan gick Moa, Wigge och Alex iväg. Sedan hämtade pappa mig för jag skulle hem och äta. Sedan fick jag gå och möta Moa vid Netto för hon hade sina saker i mina fickor. Nu sitter jag här och drömmer mig bort som vanligt. Det är så jag känner jag får tid för mig själv här hemma hos pappa. Jag delar ju rum med min lillasyster, så jag får knappt någon egen tid. Inte för att jag är på mitt rum förutom när jag sover eller så, eh..

Ja, det var nog allt jag har att säga för idag. Ni får ha det så bra, så hörs vi i morgon! Idol, äntligen ♥

Comments
Vanessa

Jvvla störd! Haha sncka om "no future"

Bry dej nte, du äre så mke btr ;)

Han är bara störd som kommentera "anonymt!" huvudsaken e att man har bra kompisar och sj förtroende .

2010-10-15 @ 14:47:53
URL: http://vanessatonyahanells.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback