you're up then you're down.

Tjenixen!
Blev lite konstigt igår där med uppdateringen.. Jag var nämligen på Center Syd igen för att fortsätta kolla på jacka med mamma. Fast, inte inne på Center Syd.. vi var på Outlet affärerna på andra sidan vägen. Jag hittade en jacka, men självklart fanns den inte i min storlek. Så, idag ska jag, pappa, Jessica och Teddy till Helsingborg och kolla på jacka! Sen där på kvällen var jag helt enkelt för trött för att blogga..

Jag inte hunnit göra så mycket ändå. Varit i skolan, snackade med syon.. Ehm, sedan hade jag en massa lektioner. Jag har till och med skrivit till Erik på både hans facebook och H.e.a.t's facebook.. Jag vill så gärna dela med mig av mina bilder från Landskrona Karnevalen, Rix fm i både kalmar och malmö. Är ju jättenöjd med bilderna, och skulle ju inte bli sådär lite glad om Erik tyckte om dom, och kanske till och med använde dom? Så, om någon av er har någon mejl adress där man kan skicka bilder till honom, så kan ni väl hjälpa mig genom att dela ut den till mig? Skulle som sagt bli jätteglad!

Ni får ha en trevlig dag! Vad ska ni göra, förresten?



Klaus Badelt-He's a Pirate.
Älskar den låten!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback