Bloogle?

Haha, jag tänkte skriva Bloogle när jag skulle skriva blogg.se, för jag tänkte på Google.. Haha, så fel det kan bli!
Iallafall så får detta bli ett kort inlägg, innan jag går ut och går en runda! Jag skrev ju igår att jag skulle gå ut och gå en lång runda efter skolan. Så, det ska jag göra nu. Har precis kommit hem annars efter skolan, vi avslutade med idrott som jag var väldigt aktiv på. Har aldrig varit så aktiv i idrotten faktiskt.

Annars är det sista dagen av musiklistan idag. Och även sista dagen vi kan använda 50-öringar. Så vi får säga farväl till dom! R.I.P 50-öringarna. (jag har en hel del i plånbok, jag tycker om att spara på dom nu när dom inte ska finnas längre. Något att visa för barnbarnen i framtiden kanske?)



-Bild från igår, med Evlina i 'teamet' innan lunch (:

Comments
myyyyyyyzan <:

DU MÅSTE HÄNGA PÅ TILL IRON MAIDEN I JULI DU MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!!!!!!!!

:D <3

2010-09-30 @ 16:53:07
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback