Dag 13.

Förlåtförlåtförlåt!!! Jag la inte in en låt igår, och det var inte för att jag glömde.. Det var för att man skulle lägga in en låt från ett band man hatar, men vem gör det? Jag förstår inte att folk orkar hålla på och lägga ner tid på grejor dom inte gillar, så det är något jag inte försöker göra. Och dagens.. är lite knasig. Jag förstår inte den.. Men låt oss säga att jag ska lägga in en låt jag tycker om att slappna av till och njuta till (misstolka inte.)

Day 13 - A song that is a guilty pleasure

Whitney Houston- I Will Always Love You.
Vill även berätta för er att det är inte Whitney Houston som gjort orginalet! Orginalet tillhör Dolly Parton! Bara så att ni detta vet. Men anledningen till att jag lägger ut Whitney's version, är för att jag gillar den bäst, eftersom det var den versionen jag hörde först.


Sedan undrar jag om någon av er som läser just nu, sitter hemma med en hög plancher på en massa artister, som ni inte vill ha? För då tar jag mer än gärna emot dom! Och har du plancher på Erik Grönwall som du inte heller vill ha så säg gärna till, för jag letar efter sådanna! Jag ska nämligen göra mitt rum mer personligt, då jag vill ha mer plancher och sådant.. och särskilt på Erik Grönwall! Tack på förhand, hör av dig om du sitter hemma med det!


Ni får en bild också!(:

Comments
Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: vad roligt :D

rixfm i stockholm :D!

2010-09-13 @ 21:01:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/
ASIAT

hejhej, vad gör du? :)

kraam

2010-09-13 @ 21:42:07
URL: http://asiat.blogg.se/
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

vilken fin bild, duktig du är! Gör du en måndag som denna då? sov gott, puss!!

2010-09-13 @ 22:46:12
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Anonym

vet du vad dom menar med guilty pleasure?

2010-09-15 @ 23:56:57

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback