Dag 24.

God kväll!
Här sitter jag och tittar på idol som gör mig väldigt rädd. Kom hem för ett tag sedan, innan åtta såklart, efter att ha varit på Center Syd med mamma och Moa. Samlade på mig en del idag, och det känns väldigt härligt! Bilder finns längre ner. Dock samlade jag  inte på mig allt jag skulle göra, men det får jag ta igen sen. Bara en halsduk (som jag eventuell köper i morgon, ska dit och handla skor, ehe) , mascara (den var slut) och sedan min älskade Kiss tröja. Har längtat hela veckan så hade dom tagit bort den. Hoppas dom får in den snarast! Annars får jag beställa den från någonstans.. Iallafall, här är dagens låt och det jag handlade.

Day 24 - A song that you want to play at your funeral

Michael Jackson-Smile.
Det var inte han som gjorde orginalet. Men jag älskar hans version. Och precis som honom så vill jag ''höra'' denna på min begravning. Han gjorde det för att det var hans favoritlåt. Och jag ska göra det för att jag inte vill att mina nära och kära ska sorga mig för mycket. Dom ska inte låta min död hindra dom leva livet. För jag kommer sitta på ett moln och titta ner på dom och le när dom uppfyller sina drömmar.


Acdc tröja-New Yorker, 169;-
Solglasögon-New Yorker, 39;-
Rött armband-Glitter, 49,50;-
Hörlur-halsband-New Yorker, 79;-
Ring-Glitter, 79;-
Långarmad tröja-New Yorker, 99;-

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: åh!



HAHA, men jag är ju alltid sjuk, mer eller mindre >< jag måste göra något åt mitt immunförsvar... typ så fort jag blir av med det här! hahaha! <3

2010-09-24 @ 22:25:11
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback