Dag 26.

Phuuuh, silken dag!
Haha, nej, den har inte varit så jobbig faktiskt.. Sov till ungefär till klockan tolv. Sedan var det fixa sig och sådant. Sedan pluggade jag till morgondagens prov och sedan läste jag ut Andreas Carlsson-Live To Win låtarna som skrev mitt liv, så nu ska jag börja på I Am Ozzy! Iallafall i morgon.. Sedan var det att åka till pappa och gå på kalas hos min kusin. Hon har också nyligen fått körkort, så grattis till henne! Nu är jag hemma och.. gör mest ingenting.

Vad har ni gjort idag? Kul att läsa om folk, tycker jag (:
I veckan händer inget annars. Bara dansa Zumba med mamma på Lördag och sedan på fest hos Moa på kvällen. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig!

Day 26 - A song that you can play on an instrument

Tokio Hotel-Phantomrider.
En av de lättare låtarna faktiskt.. var så svårt att välja vilken av alla låtar jag faktiskt kan spela, eftersom det är en del. Dock långt ifrån alla.

Comments
Georgelina

I want to say - thank you for this!

2010-12-20 @ 13:58:17
URL: http://georgelina.blogfuture.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback