Dag 28-NY DESIGN!

Jag fotade direkt efter skolan (som var helt okej!), men mitt i allt ihopa drog pappa med mig ut för att handla mat. Vi åt kinamat, gissa om jag blev glad?! Haha, iallafall, fortsatte när jag hade ätit dårå, och sen redigerade jag bilderna, denna blev den bästa, och sen fortsattes den att redigeras i photoshop. Here's the result, dear people.
Tack förresten till världens go'aste My, som satte in den åt mig!♥
(min stubin är väääldigt kort när det gäller bloggdesigner, ehe..)

Day 28 - A song that makes you feel guilty

Michael Jackson-Gone too soon.
Jag vet inte varför jag känner mig skyldig.. Jag bara gör det, när jag tänker på det. Okej, för att vara ärlig så var det verkligen svårt att välja en låt till detta. Men, när jag ändå tänker på det, så känner jag mig på något sätt skyldig till hans död.. att jag på något sätt kunde försöka göra honom lycklig. Nu är det för sent. Och ibland när jag hör låten, och verkligen tänker på titeln, inser jag att jag måste verkligen spendera mer tid med min släkt osv. Snart kanske dom alla är borta. Too soon, då.

Någon som vågar slänga in en kommentar om vad dom tycker om headern? Jag skulle uppskatta det!

Comments
felicia ahlgren :)

SV: vi kör på ungdomar, iochmed vi vill förbättra landskrona, o vi ungdomar kan om vi vill! så det hade varit kanon om du vill ställa upp! adda min msn så kan vi snacka där ! :)

2010-09-28 @ 20:02:30
URL: http://ahlgrenfelicia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback