Dag 29

Tjena hoppsan!
Jag slutade skolan runt klockan 14.00 och sedan dess har jag bara varit hemma och suttit här framför datorn. Och krängt chips. Chips är väldigt gott! Särskilt grill-chips från Estrella. Iallafall, så har jag en del jag måste göra idag. Jag ska plugga lite engelska, för vi har prov i morgon. Jag kan det redan, men ibland är det inte fel att exktra kolla en gång till. Sedan måste jag skriva idrotts arbetet. Det tar nog inte så lång tid det heller. Bara skriva lite fakta om Basket och sedan ska jag skriva vad vi ska göra, hur vi ska göra, vad vi ska använda när vi gör det osv. Men först ska jag faktiskt gå ut en runda! Känner att jag börjar.. inte gå upp i vikt, men ja.. Ni vet.. Känner att jag blir mulligare? Annars är jag väldigt glad för pappa plockade ut accorden till Erik's Somewhere Between A Rock And A Hard Place! Dock inte hela låten, eftersom dom höjer hela låten efter solot, så det ska han nog klura ut ikväll.

Och hörrni! Nu är det bara idag och imorgon kvar på musik-listan! Jag tycker det gått rätt fort, faktiskt! Vad tycker ni? Var det kul? Borde jag göra sånt oftare? Kom igen nu, ge mig era åsikter, för det är ni som läser bloggen, inte jag! Så våga tycka till nu. Och gillade ni det inte så kan ni alltid komma upp med andra idéer.

Day 29 - A song from your childhood

After Dark-La Dolce Vita.
Hahaha, sooom jag älskade After Dark när denna låten kom med i Melodifestivalen 2004! Jag till och med uppträdde denna låten med en tjej på Småstjärnorna (inte det som gick på tv.)! Och sedan har jag faktiskt träffat han som kommer ut på scen senare i låten, han har några små caféer lite runt om, så vi besökte ett och jag fick hans autograf (som jag missade att fota när jag la ut alla mina autografer, remember?)

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: ja.... kollade på videon i smyg på mediakunskapen idag... heheh.. (aaa) <3

2010-09-29 @ 15:02:25
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: i know right? :D:D <3

2010-09-29 @ 17:25:24
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Ilyasemine

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:26:16
URL: http://ilyasemine.blogetty.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback