Dag 3.

God förmiddag!
Tidigare i veckan har statistiken varit mycket hög och jag fått rätt många kommentarer! Det tycker jag är jättekul, och det gör det så mycket roligare att kommentera era bloggar också! Så, om det är något som vi kan fortsätta göra så vinner vi alla på det!

Annars är jag hemma från skolan idag igen. Jag har lite ont i magen och rätt ont i huvudet lite då och då. Bättre att vila ut sig helt innan man går dit igen, eller hur? Natalie, Simon och Rickard var och träffade mig en stund igår. Men det var inte för länge. Tio minuter kanske. Vi bestämde att vi skulle vara idag. Men, det kan vi inte nu när jag inte varit i skolan. Eller, vi kanske kan vara en stund utanför mig.. Om dom vill, haha. Imorgon ska hela familjen till Jessica's mamma och ha kräftskiva! Vi ska eventuellt sova där så vi får se hur det blir med bloggning. Kommer iallafall slänga in dag 4as låt!

Day 03 - A song that makes you happy
 
Michael Jackson-Black or White.


Comments
myyyyyyyzan <:

sv: ganska meningslöst att blogga om man inte har något att säga. bättre att ha lite och kvalité, än mer och kvantitet.

2010-09-03 @ 20:49:30
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback