Dag 30-sista dagen.

Tjena! Sedan jag lämnade datorn förut idag så har det hänt en del saker. Jag och My, och mamma har tex snackat om Iron Maiden's kommande konsert juli nästa år. Mamma var positivt inställd, att hon själv också ville gå! Skulle kolla upp sittplats till henne, men just nu vet jag inte om där ens finns biljetter kvar.. Jag hoppas verkligen att det finns, för att se Iron Maiden skulle vara hur grymt som helst!

Annars kommer den sista låten från Musiklistan. Jag orkar inte skriva så mycket, och jag har ändå en idrottsuppgift att skriva innan jag går och lägger mig. Får skriva den nu. Snabbt innan idol.

Day 30 - Your favorite song at this time last year

Michael Jackson-Heal the World.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback